Aangezien het vermelden van een complete CV te lang wordt, geef ik hieronder graag een beknopte opsomming van mijn meest recente werkervaring. Indien gewenst kan ik u een versie van mijn volledige CV, inclusief een overzicht met uitgevoerde opdrachten, doen toekomen.
Periode:  Juli 2009 - heden
	Werkgever:  Yolanda Bultena Financial Solutions
	Functie:  Financieel controller/professional (ZZP)
	Werkzaamheden:  Alle mogelijke voorkomende taken op tijdelijke
	financiële opdrachten, waaronder volledige administratie en
	facturatie/doorbelastingen van diverse winkelcentracomplexen (vastgoed);
	schonen administratieve mutaties en documentatie; verbeteren processen;
	ondersteuning herindeling werkzaamheden op de financiële afdeling; 
	opzetten
	en uitvoeren debiteuren- en 
	incassobeheerprocedure; voorbereiding
	periode afsluiting (IFRS); uitzoeken, schonen 
	en beheer diverse grootboekrekeningen en
	projectadministratie, periodieke rapportages, maandafsluiting,
	jaarafsluiting, advisering procesverbetering
Periode: 14 juni 2007 – 30 juni 2009
	Werkgever: Vitae Detachering
	Functie: Vitae Interim Professional (financieel consultant/controller)
	Werkzaamheden: Als interim professional in vaste dienst van Vitae 
	gedetacheerd op diverse tijdelijke projecten van financieel- economische en 
	–administratieve aard bij uiteenlopende bedrijven; de werkzaamheden bestaan 
	onder andere uit: complete (complexe) boekhoudingen, (internationale) 
	consolidatie, jaarrekeningen (IFRS, Dutch/US Gaap), intercompany, schonen en 
	beheer diverse grootboekrekeningen, personeel- en salarisadministratie, 
	projecten,
	uitzoeken en schonen van problemen/fouten (specialist), coördinatie 
	financiële afdeling/leidinggeven (3-5 fte), diverse (nationale en 
	internationale) belastingaangiftes (inkomstenbelasting, 
	vennootschapsbelasting, btw, loonbelasting, etc.), grootboekmutaties m.b.t 
	reorganisaties, fusies en acquisities, advisering/verbetering/
	beschrijving en bewaking van processen/administratieve- en interne 
	organisatie, schonen en beheer diverse grootboekrekeningen, periodieke 
	rapportages, advisering, ondersteuning automatisering- en reorganisatie-
	trajecten, contract beheer, aansturing/begeleiding medewerkers, etc.
	 
Periode:  Januari 2000 - april 2007
	Werkgever	: Rekenmeesters BV (detachering)
	Functie: Financieel consultant/controller
	Werkzaamheden: Alle mogelijke financiële en administratieve
	werkzaamheden t.b.v. cliënten in diverse branches en groottes, zoals:
	(complexe) boekhoudingen, (internationale) consolidatie, jaarrekeningen
	(IFRS, Dutch/US Gaap), intercompany, salarissen, projecten, uitzoeken en
	schonen van problemen/fouten (specialist), leidinggeven (3-5 fte), diverse
	(nationale en internationale) belastingaangiftes (inkomstenbelasting,
	vennootschapsbelasting, btw, loonbelasting, etc.), grootboekmutaties m.b.t.
	reorganisaties, fusies en acquisities, schonen en beheer diverse
	grootboekrekeningen, periodieke rapportages,
	advisering/verbetering/beschrijving en bewaking van
	processen/administratieve- en interne organisatie, ondersteuning
	automatisering- en reorganisatietrajecten, aansturing/begeleiding
	medewerkers, etc.
Indien u meer informatie wilt betreffende mijn werkervaring kunt u geheel vrijblijvend contact met mij opnemen en voorzie ik u gaarne van meer informatie.
 
 

