Aangezien het vermelden van een complete CV te lang wordt, geef ik hieronder graag een beknopte opsomming van mijn meest recente werkervaring. Indien gewenst kan ik u een versie van mijn volledige CV, inclusief een overzicht met uitgevoerde opdrachten, doen toekomen.

 

Periode:  Juli 2009 - heden
Werkgever:  Yolanda Bultena Financial Solutions
Functie:  Financieel controller/professional (ZZP)
Werkzaamheden:  Alle mogelijke voorkomende taken op tijdelijke
financiële opdrachten, waaronder volledige administratie en
facturatie/doorbelastingen van diverse winkelcentracomplexen (vastgoed);
schonen administratieve mutaties en documentatie; verbeteren processen;
ondersteuning herindeling werkzaamheden op de financiële afdeling;
opzetten
en uitvoeren debiteuren- en
incassobeheerprocedure; voorbereiding
periode afsluiting (IFRS); uitzoeken, schonen
en beheer diverse grootboekrekeningen en
projectadministratie, periodieke rapportages, maandafsluiting,
jaarafsluiting, advisering procesverbetering

 

 

Periode: 14 juni 2007 – 30 juni 2009
Werkgever: Vitae Detachering
Functie: Vitae Interim Professional (financieel consultant/controller)
Werkzaamheden: Als interim professional in vaste dienst van Vitae gedetacheerd op diverse tijdelijke projecten van financieel- economische en –administratieve aard bij uiteenlopende bedrijven; de werkzaamheden bestaan onder andere uit: complete (complexe) boekhoudingen, (internationale) consolidatie, jaarrekeningen (IFRS, Dutch/US Gaap), intercompany, schonen en beheer diverse grootboekrekeningen, personeel- en salarisadministratie, projecten,
uitzoeken en schonen van problemen/fouten (specialist), coördinatie financiële afdeling/leidinggeven (3-5 fte), diverse (nationale en internationale) belastingaangiftes (inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, btw, loonbelasting, etc.), grootboekmutaties m.b.t reorganisaties, fusies en acquisities, advisering/verbetering/
beschrijving en bewaking van processen/administratieve- en interne organisatie, schonen en beheer diverse grootboekrekeningen, periodieke rapportages, advisering, ondersteuning automatisering- en reorganisatie-
trajecten, contract beheer, aansturing/begeleiding medewerkers, etc.
 

 

Periode:  Januari 2000 - april 2007
Werkgever : Rekenmeesters BV (detachering)
Functie: Financieel consultant/controller
Werkzaamheden: Alle mogelijke financiële en administratieve
werkzaamheden t.b.v. cliënten in diverse branches en groottes, zoals:
(complexe) boekhoudingen, (internationale) consolidatie, jaarrekeningen
(IFRS, Dutch/US Gaap), intercompany, salarissen, projecten, uitzoeken en
schonen van problemen/fouten (specialist), leidinggeven (3-5 fte), diverse
(nationale en internationale) belastingaangiftes (inkomstenbelasting,
vennootschapsbelasting, btw, loonbelasting, etc.), grootboekmutaties m.b.t.
reorganisaties, fusies en acquisities, schonen en beheer diverse
grootboekrekeningen, periodieke rapportages,
advisering/verbetering/beschrijving en bewaking van
processen/administratieve- en interne organisatie, ondersteuning
automatisering- en reorganisatietrajecten, aansturing/begeleiding
medewerkers, etc.

 

Indien u meer informatie wilt betreffende mijn werkervaring kunt u geheel vrijblijvend contact met mij opnemen en voorzie ik u gaarne van meer informatie.